dinsdag 18 oktober 2011

Tadaa.......

ik ben trots op mezelf. Want ondanks een lichtelijke afkeer van het in elkaar zetten van een hexagonquilt ben ik hier toch maar  mee verder gegaan. Mijn nieuwsgierigheid overwon het. Ik ben zo benieuwd hoe deze quilt eruit komt te zien als hij straks 2.40 bij 2.40 is .....(grapje....)


Alle gekheid op een stokje. Ik ben toch van plan om hier een behoorlijke lapje van te maken. Ik ben dol op scrapquilts en ik heb bakken met kleine en grote lapjes. Het is een sport om telkens een lapje uit te zoeken waaruit precies een hexagonnetje past. En zo zoetjes aan zet ik 'm dan in elkaar. Best een leuk lappie al toch?

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind hem echt heel erg leuk. Zeker doorgaan !

Ans zei

Super leuk ziet die er uit, gewoon doorgaan. Ik ben ook gek op scraps.

Anoniem zei

Een heel leuk lappie is het al Astrid.

Hennie zei

Dat is zeker al een mooi lapje ! ! !

Groetjes Hennie.