vrijdag 21 oktober 2011

Sterretjes

Een paar weken geleden (om precies te zijn eind augustus) liet ik jullie deze blokken zien:


Ik schreef toen al dat ik dit eigenlijk een veel te klein lappie vond. Maar ik twijfelde wat ik ermee zou doen. Of een paar randen erom heen zetten of een paar blokken erbij maken. Het laatste is het dus geworden:



Afgelopen weken heb ik er zeven blokken bij gemaakt zodat de totale quilt nu uit 16 blokken bestaat. Ik moet ze er alleen nog even aanzetten. Nu heb ik er meer vrede mee. Er zullen waarschijnlijk nog wel een paar randen omheen komen maar het middenblok oogt niet zo ielig meer.

Bij het maken van quilts denk ik namelijk altijd groot en niet klein.

Ondertussen schiet het doorpitten van de hartjesquilt niet op. Nu het kouder weer wordt willen mijn handen niet altijd meer wat ik wil. Dus pak ik 's avonds regelmatig iets anders om te doen. Gezellig samen Wordfeud spelen op de I-Phone met mijn zoon of ik brei een paar naalden. Dat wil nog wel eens gaan.

Hoe dan ook; stilzitten is er niet bij!

Ik wens iedereen alvast een heerlijk zonnig en ontspannen weekend toe!

3 opmerkingen:

Annelies zei

Ik denk ook vaak groot. Raar is dat eigenlijk. Ik vind je sterren erg mooi.

Hennie zei

Ik ben ook liever groot bezig, je sterren zijn prachtig ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Else zei

Heel herkenbaar, schitterende sterren! fijn weekend, knuffel Else