donderdag 12 april 2012

Rommelblog

Ziezo! De paasdagen zijn weer achter de rug en ook mijn baas was de afgelopen 2 dagen blij dat ik weer kwam werken. Vandaag heb ik eindelijk weer tijd voor mezelf.

En ik ben vliegend van start gegaan mag ik wel zeggen. Want ik ben drastisch aan het opruimen. Zijn DH en ik 2e paasdag in de woonkamer aan de slag gegaan; vanochtend was het de beurt aan mijn werkkamer. Ik ruim in fases op want anders vrees ik dat ik weken achter elkaar bezig ben.

De boekenkast was als eerste aan de beurt. Ik heb hier op de blog een verkooppagina aangemaakt. Daar bied ik boeken die ik niet meer gebruik of nauwelijk gebruik te koop aan. Kijk rustig of er iets voor je bij is.

Ik bied onder andere ook dit boek te koop aan:


Ik weet dat heel veel mensen naar dit boek op zoek zijn. Op ebay en amazon vliegen de gebode prijzen door het dak heen. Ik heb voor mezelf een bedrag in gedachten wat ik ervoor wil hebben. Als dat geboden wordt dan gaat het boek van de hand.

Bij deze zoektocht kwam ik ook dit 'boek/schrift' tegen:



Jaren geleden, toen ik begon met bloggen, heeft Peti dit voor mij gemaakt. Het schrift is me erg dierbaar. Ik schrijf  alles wat op quiltgebied op mijn pad komt in dit schrift. Van patronen tot kleuren, van internetsites tot andere inspiratiebronnen.

Weten jullie trouwens nog de geborduurde huisjes die ik liet zien? Misschien kan ik iemand blij maken met de originele patronen. Als je belangstelling hebt dan laat het maar weten. Bij meerdere belangstellenden laten we de notaris even een lootje trekken



Zo, ik ga snel verder met opruimen. Wie weet wat voor leuks er nog meer voor de dag komt!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker opruimen geeft weer lucht en is soms hard nodig.

Fem zei

ik kom hier via Ann's blog, gefeliciteerd met je award!
Je blog ziet er hartstikke leuk uit, ik ga je volgen.Heb je trouwens deze huizenpatroontjes nog? Ik wil ze wel van je overnemen.
groetjes, Fem