zondag 4 maart 2012

Klop, klop, is daar iemand?

Sinds ik mijn blogadres weer teruggezet heb schijnen veel mensen mij niet meer te kunnen vinden. Heel jammer natuurlijk maar ik ben blij dat de verwarring met de andere Naald en Draad blog nu voorbij is. Het toevoegen aan een andere blogrol werkt op dit moment niet maar hoe dan ook, ik schrijf gewoon lekker door.

En natuurlijk handwerk ik ook lekker door. En zo kwam het dat ik opeens nog maar 3 sterren hoef te appliceren van mijn flannekes! Kijk...zo ziet het er nu uit:


Die ene die jullie missen op de foto is al wel klaar hoor. Dan is het tijd om de quilt in elkaar te zetten. Ik weet alleen nog niet precies hoe. Of met blokken ertussen of ik maak sashings. Iemand?

Ondertussen is de volgende quilt in de ring beland. Het is een enorme joekel van 2.20 bij 2.40. Ik ga 'm met de hand quilten in cirkels. Als je goed kijken dan zie je dat ik al begonnen ben.


Alle werkjes schreeuwen hier om aandacht. De kransjes die er liggen, de quilt in de quiltring, een blauwe logcabin waar ik mee bezig ben, de babyblocks, de harten enz enz.Er komt geen eind van de lijst. Om nog maar te zwijgen of het aantal quilts wat er ligt om doorgepit te worden. Maar dat maakt allemaal niet uit. Alles gaat in mijn eigen tempo en wanneer ik er zin in heb.

Zo...nu ga ik eerst koffie zetten! Dat hoort bij de zondagochtend! Fijne zondag!

3 opmerkingen:

nathalie zei

ik vind de sterren denk ik zó het stoerst, gewoon simpel aan elkaar zetten, zonder sashings. Het ziet er wel heel erg gezellig uit met al die projecten bij jou, goed dat je weer wat uit handen krijgt. Hier borrelt en pruttelt het van de ideeën, maar dan lukt het meestal het minst...

Else zei

Gevonden, ohhhhhhhhhh leuk je 3hoekjes quilt! En je sterren SUPER. fijne dag, knuffel Else

Anoniem zei

Zonder sashings, maar mét een bakkie leut. Dat lijkt mij het beste.