dinsdag 17 januari 2012

Geboren!

Een vierling genaamd Sunbonnet Sue!



Ik vind het erg leuk om deze Suetjes te maken maar ik denk dat het hierbij blijft. Ik ga een geschikt achterkantje uitzoeken deze heel snel afmaken.

Het patroontje komt overigens uit dit boek:


Ik heb mezelf afgelopen weekend een cadeautje gegeven! Geen lapjes maar een ovale quiltring. Hij stond al langer op mijn lijstje:



Zo handig voor het quilten van randen. Ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd en ik twijfel of dat de komende dagen er wel van gaat komen. Want het is druk hier in huis. Maar we zullen zien.

Ik ben overigens wel met een nieuw project begonnen. Door quiltland waait niet alleen een huisjeswind maar ook kippen zie ik heel veel voorbij komen. Ik had nog een patroon van Meme  (klik) liggen maar die vond ik qua kleurgebruik veel te somber. Ik ga nu mijn eigen draai aan de quilt geven. Dit is het begin;



Ziet er best gezellig uit toch? Deze kippen moeten hard rennen om nog voor de Pasen te kunnen hangen maar ik ga een poging wagen!

10 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Het boek herken ik, heb ik ook. Hij is leuk, hè. Je Sunbonnet Sue's zijn prachtig en ook je voornemen om kippen te maken. Ben benieuwd hoe je quiltovaal bevalt.

Annelies zei

Ik heb naast twee ronde ook een ovale ring. Ik vind hem super !

quilting Jeannet zei

Mooi je sunbonnets, en je kippen, ik had deze als give away van de week en ga vandaag mijn eigen kippen sandwichen.

nathalie zei

Hé, die ring heb ik ook! Een super aanschaf, ik kan 'm niet meer missen! En je projecten zijn errug leuk!!!

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd met de vierling !
Het zijn al echte kleine dametjes geworden ... :0)
Zulke vrolijke kippen houd je vast bij .... ben benieuwd met de Pasen ...
Groetjes,
Simone

sylvia zei

wat een leuke vierling!!!
Een ovale ring een superring schrijf jij en velen met jou:ik ga maar eens op zoek...;)
groetjes, Sylvia

KijkDaarIs zei

wat een leuke meisjes zie ik daar!!!..maar ..die KIPPEN...helemaal leuk..erg leuk patroon...;0)
Fijne dag

Marjan zei

Snoezig zeg, vier maal Sue!
En ik vind dit helemaal geweldige kippen. Gaat vast lukken voor de Pasen!

Diny zei

Schitterend, die 4 dametjes en ook de kippen vind ik gaaf! groetjes.

Gert zei

He, wat leuk, jij bent ook met Sue bezig: ik ook ^_^ Ik vind het een erg leuk en traditioneel patroon. Deze van jou zijn erg leuk geworden!