dinsdag 13 september 2011

Scrapjes....

Ik spaar stofjes maar dat zal niemand onbekend in de oren klinken. Op mijn werkkamer ligt het gevolg van jaren en jaren sparen. Geen enkel stukje stof beland zo maar in de prullenbak.

Kan ik er nog een hexagonnetje uit maken? Kan ik toevallig nog een ander blokje mee gemaakt worden? Is het bruikbaar om mee te appliceren? Kan ik er een vriendinnetje blij mee maken die toevallig met die kleuren aan het werken is? Al die vragen die voorbij flitsen als ik weer met een nieuw project begonnen ben.

De top van de hartjesquilt is nu klaar. En natuurlijk houd ik dan weer stukjes stof over. Daar gaat het volgende mee gebeuren. Ik pas en meet of ik er nog een stukje freezerpaper op kan strijken om er vervolgens dit mee te maken:


Voor ooit dan hè? Want voorlopig verdwijnen al die leuke maantjes in een bakje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zo een waaier. Niet té lang laten hé, hihi.

Else zei

En scraps zijn ook leuk voor een HUISJESquilt! (lol) fijne dag, knuffel Else